AUTOCENTRUM V-GROUP
Arménská 3294, 272 01  Kladno
Ford
Zpět

24. 11. 2021

Nový Ranger

• Nová generace modelu Ranger nabízí výběr z osvědčených a odolných vznětových pohonných jednotek včetně výkonného turbodieselu Ford 3,0 l V6
• Zdokonalený podvozek zajišťuje vynikající komfort a ovladatelnost bez ohledu na zatížení
• Nákladový prostor je řešený ještě praktičtěji, vyznačuje se vylepšenou funkčností a lepším přístupem

V Evropě zahájí Ford příjem objednávek na novou generaci Rangeru ve druhé polovině roku 2022 s tím, že první vozy budou zákazníkům dodány začátkem roku 2023. Aktuální Ranger je na evropském trhu lídrem svého segmentu a letos od začátku roku do konce září zaznamenal nový prodejní rekord, když si připsal 45 539 prodaných vozů a tržní podíl 39,9 procenta.

Vizuálně je Ranger nové generace výrazný a sebejistý. Exteriér využívá globální designové tvarosloví značky Ford pro pick-upy. Podobu předních partií definuje nová maska a světelný podpis ve tvaru písmene C. Na bocích jsou patrné výraznější lemy blatníků, které vozu opticky udělují pevný postoj. Poprvé Ford Ranger nabídne maticové LED světlomety. Zadní svítilny navazují na charakteristický vzhled předních světlometů. Interiér s prémiovými měkčenými materiály je pojatý ve stylu osobních vozů. Dominuje mu na výšku orientovaná dotyková obrazovka komunikačního a zábavního systému SYNC 4. 

Zákazníci požadovali více síly pro tahání těžkých přívěsů a jízdu v extrémním terénu, vývojový tým proto pro Ranger uzpůsobil osvědčený vidlicový šestiválec o objemu 3,0 l. Je to jeden ze tří přeplňovaných vznětových motorů, které budou od zahájení prodeje k dispozici. Ranger nové generace se bude vyrábět rovněž se vznětovým řadovým čtyřválcem 2,0 l, a to v provedení s jedním i dvěma turbodmychadly. Varianta s jedním turbodmychadlem bude nabízena ve dvou stupních výkonu a její hospodárnost ocení zejména menší firemní zákazníci a provozovatelé vozových parků užitkových vozidel. 1 „Bi-turbo“ je technicky propracovanější, dynamičtější volbou pro zákazníky, kteří chtějí vyšší výkon, ale stále potřebují zachovat příznivou spotřebu paliva.

Zákazníci se budou moci rozhodovat mezi dvěma typy pohonu všech kol – elektronicky přiřaditelným (i za jízdy) a nově zkonstruovaným stálým pohonem.



Nový Ranger | Nový Ranger
Zavolat
zpět
Tato stránka používá cookies

Tato stránka používá cookies, které slouží pro zlepšení uživatelského zážitku, k analytice i cílení reklamy.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.